Краса 

Історія виникнення французького манікюру

Щоб згадати, як усе починалося, потрібно заглибитися в історію розвитку Голлівуду. Перед фахівцями кінематографа постало завдання – придумати універсальний манікюр, який би підходив до всіх туалетів зірок та гармоніював із будь-якими образами.

Засновник бренду лаків ORLY бізнесмен Джеф Пінк отримав від режисерів завдання вигадати, як фарбувати нігті актрисам. Американець у цей час вже продавав білі олівці, які потрібно було наносити під край нігтів, щоб вони виглядали чистими і охайними. Вигляд виходив дуже гідним, але після кожного контакту з водою доводилося знову малювати білу смужку. Трохи пізніше Джеф придумав геніальний, вільний і простий у виконанні манікюр, звернувшись до природності, яка ніколи не виходить з моди. Бізнесмен просто вирішив, що білу смужку потрібно наносити поверх нігтьової пластини, використовуючи для цього лак. У 70-х роках лаків такого кольору не виробляли, у продажу були лише яскраві фарби. Але Пінк таки знайшов потрібний відтінок і представив режисеру свій винахід. Той був у захваті і впевнено заявив, що за цей винахід Джеф має отримати Оскар.

Початкова назва англійською мовою звучала так – «Natural Nail», тобто головний упор робився на натуральність. Нігті у світло-рожевих та персикових тонах з витонченим білим кантом по краю були геніальним відкриттям . Гарний френч став саме тим складовим елементом, у якому відчувала нестачу вся індустрія моди.

Загальне визнання французького манікюру

Трохи пізніше Джеф Пінк почав працювати з найкращими моделями та манекенницями Франції, де і знаменитий на весь світ манікюр отримав свою теперішню назву. Початковий і трохи простакуватий «Natural Nail» не надто подобався Пінку, саме тому він і не заперечував, коли манікюр стали називати французьким, і затвердив це найменування як формальне. Американці так і не змогли пробачити Пінку це, адже саму техніку вигадали не у Франції. Але використання назви країни, столиця якої вважалася законодавицею мод, було чудовим маркетинговим ходом для просування та популяризації нового продукту. Все французьке у багатьох людей асоціюється з якістю, визнанням, красою та еталоном, і в цьому Джеф Пінк не помилився.

Related posts